Follow on Bloglovin

Working suturday

 
Godmorgon på er!
Får bli ett lite snabbt inlägg nu då jag har lite bråttom! Iaf så ska jag iväg till praktiken nu, jobb 9-16 idag så.. Får dock självklart lite skuldkänslor av att lämna min lilla pluttis hemma själv så pass länge :( Men hon brukar sova under tiden jag är borta så blir hon super glad när jag kommer hem så får kura gärnet då! ;) Menmen, får berätta vad jag gjorde igår när jag kommer hem sen, har inga raster heller så kommer inte bli någon uppdatering förrän vid 16 tiden.. Men nu lär jag rusa, annars kommer jag försent!! Ha en toppen lördag allesammans!:D


Kommentarer
filippa

Hej, fin blogg!

2012-11-03 @ 09:05:23
URL: http://nattstad.se/filippalovgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback