Follow on Bloglovin

Tvätta & städa

Vaknade för ett tag sen och det var rent utsagt ett helvete att kliva upp.. Var så otroligt trött med tanke på att jag inte alls kunde somna igår kväll, alldeles för mycket tankar. Men hade iaf inget annat val än att tvinga upp mig själv med tanke på att jag har tvättid kl 10-13 så var ner och slängde i en maskin & nu har jag precis ätit frukost så ska ner snart igen för att hänga upp tvätten och sen blire att ta tag i städning av lägenheten :) 
Men uppdaterar mer när jag är klar med allt, lär sätta igång om jag ska hinna innan praktiken! 


Kommentarer
miriam

ååh, pastejmackor!!!

2012-11-05 @ 19:26:31
URL: http://skarinmiriam.bloggplatsen.se
ida

Vad gott och mysigt! :-D

2012-11-05 @ 20:10:14
URL: http://youknowiidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback