Follow on Bloglovin

Tänker inte låtsas

Hola på er! Det var ett tag sen jag uppdaterade nu och det har berott på att ärligt så har jag inte mått speciellt bra de senaste dagarna, har varit hos mamma och när jag kommer dit så får jag tid att tänka så har haft massa tankar i skallen hela veckan som jag var där.. Jag tänker inte låtsas att jag mår bra när jag inte gör det, jag tänker inte vara någon bloggare som bloggar om hur perfekt livet är när man egentligen bara vill gråta? Det är alltid lätt att se glad utåt, men vem vet egentligen hur man mår på insidan?
Det har gått i vågor den senaste veckan, humörsvängningar så jag vet inte vad, så det enda jag har gjort är att ha legat och kollat på OTH hela veckan typ, sen mysit massa med familjen där hemma i Dalarna! 
 
Jag kom iaf hem till min lägenhet i köping igår kväll och då tog jag bara mig något att äta och sen gick jag och la mig. Sen nu har jag nyss kommit hem igen då jag varit iväg med lite papper som skulle lämnas in idag! Så nu ska jag nog bara lägga mig och kolla på lite oth avsnitt och ta det lugnt! Sen lär jag duscha och fixa mig också då jag ska iväg till praktiken vid 17:00 eftersom jag ska med dom på höstfesten kommer nog bli riktigt kul hihi! :D 
Vad ska ni hitta på denna fredag?
 

Skänker även en tanke till anhöriga för André Eggen & Pontus Fredriksson som gick bort i en hemsk olycka igår, världen är för orättvis när ska detta ta slut..? Hoppas ni har de bra där uppe, vila i frid!
 


Kommentarer
melliie

såå söööt gumman<3

2012-11-17 @ 11:48:13
URL: http://melliie.myshowroom.se
OliviasphotolifeS

Söt!

MVH fotograf Olivia Olsson.
www.facebook.com/oliviasphotolife

2012-11-17 @ 23:41:47
URL: http://www.oliviasphotolifes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback