Follow on Bloglovin

Dags att börja tänka på sig själv

Hej på er allesammans!
Det blev tyvärr ingen uppdatering igår p g a lite blandade känslor, känner mig ledsen, arg och besviken på samma gång. Sanningen kommer alltid fram på något sätt. Menmen, på ett sätt var de bra, för nu kan jag äntligen släppa allt, det är dags att börja tänka på mig själv. Tänker inte skriva ut vad det är i bloggen då det är alldeles för personligt och ärligt, jag känner mig äcklig och har sån ångest. Men som sagt, ska börja ta hand om mig själv fixa skolan och allt sånt där nu! Dumt att stanna kvar i det förflutna, man ska blicka framåt, vara positiv!
 
Men nog om det dåliga! Jag kom alldeles nyss hem från skolan, möttes av 2 paket utanför dörren vilket gjorde dagen en aning roligare! :D Så nu ska jag väl ta och fixa lite här hemma, ta någonting att äta sen fixa mig lite. Ska nämligen möta Ida kl halv 6 vid matöppet då vi ska iväg till skolan för att kolla på balmodevisning! :) Så jag uppdaterar mer senare! Vad hittar ni på idag?



Kommentarer
Emmy

Hoppas att de blir bättre! De är bra oxå att du ska börja tänka lite på dig själv, de behövs ibland :)

2012-11-21 @ 16:50:56
URL: http://justiandme.blogg.se
M&J

Jätte fin design och header ! :D

2012-11-21 @ 17:03:40
URL: http://spegelen.blogg.se
Josefin

Vet att du inte skriver detta för att få uppmärksamhet, men måste ändå få peppa dig. Du ska veta att du är hur söt som helst! Du är jättefin ju så försök att inte känna dig äcklig, det sitter bara i ditt huvud. kram

2012-11-22 @ 21:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback