Follow on Bloglovin

Hemmmaaa

Hola amigos!

Nu är jag äntligen hemma igen! Var i skolan tills halv 4 & drog sen direkt till stan med Ida för att käka & sen kom Linnea & gjorde oss sällskap också, trevligt trevligt :) Vart iaf mycket prat & sen kolla vi runt lite på stan & satte oss och snacka en stund. Sen följde Ida med mig hem en stund för att hjälpa mig rensa garderoben, vart inte speciellt mycket men lite iaf hehe ;) & nu har hon precis dragit! Ska iaf snart käka & sen fixa upp bilder på de jag shoppade igår också, så uppdaterar snart igen! :D PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback