Follow on Bloglovin

Gårdagen

Sådär, nu har jag ätit frukost & hunnit vakna till lite, men nu är jag trött pga att jag är så jävla mätt ist haha.. ;) Vi tar väl gårdagen på en gång då!

Börja med att jag & Ida stack iväg till Felizia där Linnea & Sebastian var, vi snacka lite sen vart de bestämt att vi skulle iväg och bowla, så vi drog väl ut vid en sådär halv 9 någon gång, tog ut pengar & så går vi och bokar bana till kl 10. Fram tills dess gick vi ba runt och snacka lite, mötte Elin oså. Sen blev de bowling i 1 timme! :) Efter det så kom Jonatan & Wille dit för dom skulle bowla men blev inte de utan dom starta med att dricka ist hah.. Sa iaf hej till dom & sen drog vi iväg!

Då alla ville hem förutom jag & Linnea så drog vi och hämta våra cyklar hos Felizia och sen tillbaka till bowlingen & umgicks med Wille & Jonatan tills dom stängde, då blev de standard -> Donken ;) & har nog aldrig tagit så långt att gå dit alltså haha.. Tog fan 50 jävla minuter ist för 10 som de brukar ta! :o Menmen, hade iaf en jätte trevlig kväll förutom en del som blev lite ja.. Men resten var kul & trevligt iaf, kom hem runt halv3-3 kanske & somna vid en 4 imorse, bra fredag! :D

Vad gjorde ni igår?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback