Follow on Bloglovin

Flyr från verkligheten'

Nu har uppdateringen varit sådär kass igen & förlåt för det, men i helgen har jag inte orkat eller hunnit uppdatera + ingen lust för bloggen + att blogg.se segar huuuur mycket som helst?! Börjar seriöst lacka på det och har också letat lite efter andra bloggportaler som inte laggar men ingen aning om vilken.. Vet ni någon så får ni gärna tipsa om det! :) Är iaf hemma hos mamma nu, kände för att fly från verkligheten ett tag nu innan skolan, känner att jag inte mår riktigt bra så behöver min mamma nu..:love: Sen börjar skolan på fredag så de ska faktiskt bli riktigt skönt! :) Ska väl iaf strax ta mig någonting att äta, göra ett inlägg & berätta om min galna helg och så ska ni självklart få lite bilder från helgen, så de kommer upp strax! :D 
 
Osminkad & söt chey...


Kommentarer
anna

Sportlife eller nattstad eller myshowroom där hugo roses bloggar eller devote eller bloggplatsen eller werum

2012-08-13 @ 16:34:36
Eriica

Fin bild! :)

2012-08-13 @ 18:14:28
URL: http://eswensson.blogg.se
Lovisa Lindström

Jag tror att oavsett ålder så kommer man alltid behöva sin mamma lite då å då! :D

2012-08-13 @ 18:50:21
URL: http://alovisa.blogg.se/
Elin

angående bloggtips tror jag spotlife kan vara bra! Som jag fattar det kan man få egen domän gratis där...:)

2012-08-14 @ 22:48:35
URL: http://elinvandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback