Follow on Bloglovin

Home from school

Hola mina fina bloggläsare!
 
Kom precis innanför dörren, lång dag i skolan idag :( Drog iaf till stan direkt vi sluta och satte in pengar på mammas kort så hon kunde hämta ut mina skor & parfymen som har kommit nu hih :D Så imorgon så får jag mina älsklingar :rolleyes: Till något mindre roligt, hade skolfoto idag seriöst det finns nog ingenting värre, blir aldrig bra på sådana haha.. Ska iaf äta nu och sen fixa lite inlägg så uppdaterar jag senare ! :D Pussis


Kommentarer
Lina

Super fint hår, har du lockat det elr är det naturligt?:-)

2012-09-13 @ 16:33:10
URL: http://www.lifeaslina.webblogg.se
♫♪ sandra T

finis :)

2012-09-13 @ 21:30:32
URL: http://www.sandramusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback