Follow on Bloglovin

UEÄK

Nu är jag hemma igen, eller ah har varit det ett tag hehe.. ;) Men har lagat mat osv så har inte haft tid att blogga! Iaf så ska jag väl kanske ta tag i att städa mitt rum lite & rensa lite eftersom att min syster är här så brukar ju hon vilja ha det jag inte har användning för längre hehe.. ;) & även om jag inte orkar så måste jag verkligen både torka & damsuga golvena, dom är riktigt äckliga nu.. :( *UEÄK* Aja, återkommer väl förmodligen med ett dåligt humör efter jag gjort detta.. ;) Hare bra sålängeee bästa ni puss:love:



Kommentarer
|| mannen som kan prata om hundar ||

Det är aldrig kul att städa, men alltid ett måste! :S

2012-09-15 @ 18:43:28
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback