Follow on Bloglovin

Slut chey

Efter denna dag som bestått utav städ & tvätt så kan jag nu lova att jag är skapligt slut som människa.. Haha är så otroligt trött :( Så blir iaf en lugn kväll inne idag, går väl förmodligen några filmer på tv'n så myser nog ner mig i soffan framför den tonight hihi! Förövrigt så tänker jag ta mig ett varmt bad nu, känner mig äcklig efter att ha skurat o hållt på, ganska förståeligt huh? ;) Sen ska jag fixa bilderna på lägenheten så de kommer förmodligen komma upp nu under helgen :D Ha nu en awesome fredag allesammans!


Kommentarer
Carro

Låter som en bra fredag;)

2012-10-19 @ 18:55:40
URL: http://frokenehn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback