Follow on Bloglovin

Hard working girl

 
Gokväll på er fina ni!
Förmodar att de flesta av er har höstlov just nu? Skönt för er! Jag har skjutit upp mitt höstlov tills v46 ist p g a min praktik. Jobbar 3 veckor i sträck ist för att jobba 1 vecka, vara ledig 1 & sen jobba 2 till. Blir så konstigt om man ska göra bra intryck på praktiken också, så kör 3 på raken & har mitt höstlov efteråt ist, går lika bra :) Sett att det är många som undrar vart jag praktiserar också & jag är på ett gruppboende för utvecklingsstörda, med dom som är med i "i en annan del av köping" om det är någon av er som har sett de programmet(?) Iaf så är det en super bra praktikplats, alla är suuuuuper gulliga verkligen & jag stormtrivs! :D
 
Anyway, jobbat 15-20 idag som hela förra veckan & imorgon blir de annorlunda då jag kör 06:30-09:00 ist, men är väl skönt att ha hela dagen sen då med tanke på att mamma & syster förmodligen kommer imorgon! :) Skönt att slippa vara ensam ett tag, är så tyst förutom min lilla misse när hon busar hehe ;) Även sett att det kommit hur mycket snö som helst där mamma bor (i Dalarna), här var de PYTTE lite imorse som smälte bort på en gång :( 
Har ni fått någon snö? Nej nu ska jag kolla klart på filmen som går på tv11, uppdaterar er förmodligen mer imorgon! pussis:love:


Kommentarer
Jossan

Roligt med praktik, skönt att kommaa ifrån skolbänken lite! :)

2012-10-29 @ 22:02:56
URL: http://josefinemmamaria.blogg.se
Raven

det är värsta snöstormen här och jag bor i vännäs, tre mil utanför ume ;D
Ha en trevlig kväll!!

2012-10-29 @ 23:03:43
URL: http://ravenlindberg.blogg.se
Becka [fotoblogg]

Har faktiskt inte fått någon snö än, tack & lov! :D
Fina du. <3

2012-10-30 @ 21:44:56
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback