Follow on Bloglovin

Home !

Nu är jag hemma igen, eller kom hem för ett tag sen men iaf! Var iaf på stan & snacka lite med Linnea & Felizia,  & sen har jag umgåtts med Felizia hela kvällen, käkat, kollat film & snackat lite bara, riktigt trevligt & otroligt kul att umgås med dom igen eftersom båda jobbar så de har inte blivit av denna sommaren :( & så äre enda helgen dom är lediga nu i helgen och då har jag mamma helg, allt passar bra eller haha.. ;) Ska väl alldeles strax byta om iaf och slå på någon film på datorn som jag kan somna till :) Vad har ni gjort idag/ikväll?


Kommentarer
Camila

Vilken söt blogg! :-)

2012-07-19 @ 00:49:20
URL: http://wizoz.blogg.se
Lisandstrom♥

Gud vad jag älskar ditt utseendet så fint med fräknar! Ha en awesome dag kram på dig Linn!:-d:love:

2012-07-19 @ 18:06:29
URL: http://lisandstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback