Follow on Bloglovin

Veckan som gått

Tänkte ta en liten snabb rep om vad som hände under veckan som jag inte uppdaterade:
 
Det hände inte så mycket förra veckan mer än skolan varje dag, haft 2 prov, redovisningar osv. Sen har jag varit på möte som jag hoppas ska hjälpa mig att bli av med min ångest & stress, ska nämligen testa på KBT igen och hoppas denna tjejen är bättre än förra gången jag testade på det.. :) Annars har de bara varit lugnt i veckan, har ju som sagt inte mått så bra så då har de inte känts som att jag vill göra någonting heller..
 
Sen i helgen hände väl lite mer, i fredags blev jag tvingad till Arboga hem till kära Caty på lite fest, eller ah var hon, jag, Olivia & Malin som träffades, drack lite och hade de allmänt trevligt! En super kväll till en början men lite strul på slutet så blev en tidig hemgång :) Sen i lördags så tog jag de bara lugnt, var sliten från fredagen & åt bara en massa plus kolla på film osv, en lugn dag/kväll alltså! Sen i söndags blev också även en lugn dag, eller drog med Ronja & hennes pojkvän över till Big inn för att kolla lite, så hitta en jättefin stickad tröja sen även ett snyggt nagelack och nagelacksborttagning :) 
 
Ja hände väl inte speciellt mycket förra veckan under tiden som jag inte uppdaterade som ni ser men det kanske är förståeligt när man inte mått någe bra hehe.. Aja, här har ni några bilder från helgen så kommer de upp vad som är nytt i garderoben i ett annat inlägg :) puss på er sålänge:love:


Kommentarer
FotoFia

Mysigt!

2012-10-03 @ 17:23:41
URL: http://fotofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback