Follow on Bloglovin

Hemma & det är fredaaaag!!

Äntligen hemma från skolan & ÄNTLIGEN fredag säger jag! :D Var en otroligt dryg dag i skolan idag så känns skapligt skönt att vara hemma nu.. Vi hade sovmorgon till 10 & endast 4 lektioner men känns som vi haft de dubbla.. Dom 2 sista lektionerna förstörde allt.. Dryg engelska lektion as hell, trodde den skulle bli chill eftersom vi hade vikari men nejnej, den blev typ värre?! & matten var dryg den också för jag var skapligt trött :( Tur man hade vikarie där med som var ung & som också ville hem så slutade tidigare.. ;) 
 
Nu ska jag väl iaf bara ta det lugnt, kanske städa om jag orkar, syster kommer ju idag så måste iaf bädda rent i sängen oså. Dock så ser de lika stökigt ut samma dag när Ronja kommer hit, den ungen är fenomenal på att stöka till vill jag lova.. Menmen, inget planerat till ikväll, blir nog bara mys med dom här hemma hemmagjord pizza o lite sånt :) Vad ska ni hitta på idag?




Kommentarer
Anna Lovisa

Fredagar är bäst :D Jag ska bara slappa, handla, laga mat, dricka te å kika film! :D Och du är så vacker, än en gång säger jag det, men du är verkligen så himla fin tjejen!

2012-09-14 @ 15:53:56
URL: http://alovisa.blogg.se/
emelie

visst är det härligt med fredag :D!

2012-09-14 @ 15:55:00
URL: http://emeliestenberg.blogg.se
Kaffehörnan

Vad duktig du är, ha en fin fredag

2012-09-14 @ 19:32:37
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback