Follow on Bloglovin

Friday!!!

Godmorgon på er :love:
 
Som jag skrev igår så skulle jag upp tidigare för att hinna duscha idag, så har legat och vela sen kl 7 & tänkte att jag verkligen inte orkade.. Sen vid 8 kände jag i mitt hår & kände verkligen att jag var tvungen :( Så nu har jag iaf kommit ur duschen precis! Har myst ner mig under täcket nu också eftersom det är så kallt :rolleyes: Menmen, nu ska jag ta och blåsa håret så man inte kommer sent till skolan sen! Dock 1.5 timme tills jag börjar, men jag är tjej you know ;) Hoppas ni får en underbar fredag underbara ni!



Kommentarer
Zahra

Du har en as snygg tattoo.

2012-09-14 @ 18:43:34
URL: http://Www.Modesnyheter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback