Follow on Bloglovin

A new day tomorrow

Får bli ett godnatt inlägg nu, har precis kollat klart på Beck & nu har jag så ont i halsen så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Svullen är jag också :( & varken halstabletter eller te hjälper så frågan är ju vad jag gjort för att förtjäna denna skit?! Iaf så tänkte jag gå och lägga mig nu och hoppas på att jag mår bättre imorgon (vilket är tveksamt..) Men uppdaterar självklart imorgon! :) Ni lär ju t o m se på bilden hur dålig jag ser ut haha.. sliten
Men ni får sova så gott sen & hoppas ni haft en underbar helg fina ni, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback