Follow on Bloglovin

Myslördag

Nu har jag myst ner mig i min mysdress framför bröderna lejonhjärta som går på tv (barnkanalen hehe.. :rolleyes: ) Börjar även få lite kli på lilla Ruffsa som river hela lägenheten inklusive mig jag är helt sönderriven så svider på hela kroppen haha :( Längtar tills hon blir lite större & börjar förstå när jag säger åt henne vad hon får och inte får göra, nu gör hon bara tvärtemot & ska göra dumheter, hon märker ju när jag blir arg haha ;) Är som att ha en liten bebis! 
 
Har även fixat klart inlägget med bilderna på lägenheten, så de kommer komma upp idag! Struntar dock i före bilderna, blev för mycket :) Menmen, nu ska jag fortsätta mysa ner mig framför filmen & fortsätta hoppas att det är bra på tv'n hela dagen/kvällen. För idag ska jag inte röra mig ur fläcken (förhoppningsvis) utan tar mig en riktig myslördag! Vad ska ni hitta på idag då? 


Kommentarer
amanda

söt du är!

2012-10-20 @ 14:01:08
URL: http://liindstrand.blogg.se
Jennifer

det ser ut som att du är typ 12 år eller 14 men inte 16 men du är ändå söt.:love:

2012-10-23 @ 08:27:52
URL: http://jennifershoppar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback