Follow on Bloglovin

Monday morning!

Vaknade vid ca 9 tiden på det värsta sättet man kan tänka sig att vakna.. Vaknade av nå jäkla svetsljud & lukten då?! Jo den går inte att beskriva.. Stinker svets i hela min lägenhet, UÄRK.. Menmen, har precis tagit mig en dusch iaf & sen krupit ner i min mysdress så ska ta och göra iordning lite frukost nu & sen plocka undan lite här hemma innan jag ska ner till banken vid 12 :) Sen vid 15:00 så ska jag vara på praktiken, spännande!
Ni andra får väl ha en underbar dag i skolan eller på jobbet hehe ;)


Kommentarer
Anonym

söt

2012-10-22 @ 15:34:30
♡ ☮ ✞ ·.¸¸.· ▲ »*JoJZ - Uɴᴅᴇʀʜåʟʟɴɪɴɢ ᴘå ʜöɢ ɴɪᴠå ·.¸¸.· `▲»* ✞ ☮ ♡

Aw, ganska otrevligt sätt att vakna på ju ! ):

Men hoppas du får en riktigt bra dag iaf ! <:

2012-10-22 @ 19:21:05
URL: http://jojz.blogg.se
Karolin

Haha, roliga bilder ;)
Fin blogg!

Måndagar är tröga... Jag vet

Vet inte vrf jag inte kommenterat förut men aa :*

2012-10-26 @ 17:34:52
URL: http://ukarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback