Follow on Bloglovin

Min dag!

Nu är jag äntligen hemma igen & hur trött som helst är jag också.. Men kanske är förståeligt efter en hel dag på Body worlds & Tom tits hihi :rolleyes: Iaf så har jag haft en super dag med min underbara klass & Body worlds var otroligt intressant, sjukt bara & man kan inte få in att det faktiskt är riktiga människor som donerat sina kroppar.. :o Sen var de så himla sorgligt, folk som donerat sina foster som dött också och sen var det en tjej som var gravid i 8onde månaden som dog och då dog hennes bebis också så den låg kvar i magen som man fick se ;( Jag som älskar bebisar
 
Var iaf så sjukt sorgligt men ändå sjukt coolt att se! Var foster från 5:e veckan upp till 36e veckan, en liten pluttis hade till och med fått hår på huvudet :( Anyway! Fick se massa inre organ också, dock fick man inte röra eller ta kort med tanke på att man ska ha respekt! Aja, sen blev de iaf att äta & sist kolla på Tom tits, åkte därifrån runt 2 kanske och är ju en bit så kom nyss hem och har fixat med bilderna :) Så här har ni en del! 


Kommentarer
matildac

fin blogg!:-)

2012-10-04 @ 16:30:00
URL: http://matildac.blogg.se
It's just moi!

nice pics!

2012-10-04 @ 16:32:57
URL: http://ilromanista.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback