Follow on Bloglovin

Irriterad chey!

Irriterad chey.se skulle man typ kunna säga just nu gaaah!! Hade otroligt svårt att ta mig upp imorse & kom inte upp förrän vid 20 i 8 och måste cykla till skolan vid 10 i 8 om jag ska kunna komma i tid, var alltså himla trött.. Så när jag precis är färdigfixad så får jag syn på mina mattegrejer (har matte på morgonen) & kommer på att nej justfan, jag har ingen jävla matte kunde fan ha sovit MINST 1 timme till :( 
 
& den här natten har ju varit åt helvete på de också.. Eller ah alla dom senaste nätterna har varit kassa, drömmer mardrömmar hela tiden & saker jag verkligen fruktar så inatt vakna jag 2 gånger trorja, en gång vid typ 3 och en vid 5 eller nå vetefan vad de är för period :( Anyway, ska sluta klaga på er haha! Ska ist ta och svara på lite kommentarer & softa lite innan jag gör ännu ett försök att dra till skolan :) 
Hoppas ni får en toppen start på veckan!



Kommentarer
Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Men usch. :-( Hoppas resten av dagen blir bra i alla fall.

Jag drömmer också otroligt märkliga mardrömmar för tillfället. Och var och varannan status på facebook antyder att mina vänner också gör det. Så det kanske är dags att införskaffa en drömfångare. Det kan ju inte bli värre av en sån. ;) :)

Kram!

2012-10-08 @ 08:52:58
URL: http://familyportrait.blogg.se
Moa

Åh vad störigt, kommer ihåg när man glömde bort sin sovmorron och gick upp i onödan =(

Hoppas dagen blir bättre iaf!

2012-10-08 @ 09:09:27
URL: http://lillagroda.blogg.se
Evelina

Haha åh, hatar den där känslan.. speciellt en måndag!!

2012-10-08 @ 11:43:07
URL: http://kungen.blogg.se
patricia

fin!! :)

2012-10-09 @ 06:38:28
URL: http://jacobspatricia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback