Follow on Bloglovin

Ärenden


Godmorgon bästa ni
Vaknade för ett tag sen då jag gick ut med hunden, mamma hade ju med sig lilla Diddi igår när hon kom hihi :) Så nu har jag precis ätit en rejäl frukost & ska ta och hoppa in i en dusch nu för att sedan åka iväg med mamma och fixa lite saker, bland annat stänga ner mitt gamla bankkonto eftersom jag har bytt till banken här i köping :) Anyway, lär hoppa in i en dusch nu så att vi hinner allting innan jag börjar kl 15:00 men uppdaterar er senare! Snott mammas internet nu så nu kan jag uppdatera igen + att imorgon börjar mitt funka igen så blir toppen! ;) Hoppas ni får en awesome dag, pusssiis :love:


Kommentarer
Mohammedi

mums!! :love:

2012-10-31 @ 13:35:48
URL: http://mohammedis.se
Maja

När berättar du vinnaren av smycket? :)

Svar: Jag har redan gjort det, kolla tävlingsinlägget så ser du :)
linnhahne.blogg.se

2012-10-31 @ 14:23:44
Anonym

Låter ju som en bra start på dagen, hundpromenad och frukost=))

2012-10-31 @ 22:17:33
♫♪ sandra T

åh oboy :D

2012-11-03 @ 19:11:45
URL: http://www.sandramusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback