Follow on Bloglovin

Min helg!

Hola people!

Förlåt för den urkassa uppdateringen verkligen.. Men ni kommer förstå varför, för här kommer de jag gjort i helgen = ingen tid för blogg eller dator över huvudtaget ;)

Fredag:
Var först i skolan till kanske 12-halv1 sen stack jag hem & chilla lite oså, hade egentligen INGA planer från början, men sånt ändras snabbt när det är yran :D Iaf så blev det att dra med tjejgänget + Simon & Marcus hem till Sus för att grilla lite, äta efterrätt osv, SUPER TREVLIGT verkligen :D Sen senare mot kvällen så drog vi ner till yran & kolla lite på tivolit oså, dock så blev det super tråkigt på kvällen så jag stack hem runt 12 redan haha..
Lördag:
Vaknade upp mellan 9-10 kanske då jag tog de lugnt först för att sedan börja fixa mig lite, drog ner på stan tills 1 med syster & hennes pojkvän kollade runt lite på marknaden sen drog vi och kollade på å-racet som alla studenter kör! Dom klär ut sig, bygger egna båtar & åker genom köpingsån ;) Var skit roligt att se på vill jag lova! & alla kasta ägg, spruta ketchup och ja allt, var kaos haha :D
Sen mötte jag upp Felizia & dom och kolla på dansuppvisningarna på stan & shit va Felizia, Linnea, Ida & deras grupp var duktig! Dom dansar Ragga dancehall kolla videon här neranför, dom var grymma! :D
Sen senare mot kvällen så blev de fix, käka oså så mötte jag upp alla dom där igen så drog vi på lite ferre & sedan ut på tivolit och åkte lite karuseller oså :D Fick dock inga bilder från kvällen :(
Söndag:
Drog med Ronja & Richard till tivolit runt 1 för att tagga lite godisregn haha! Till & med vuxna slogs typ, GGAAH?! :o Men var kul att stå & kolla på ;) Så blev de att gå och chilla där, åka lite karuseller, köra sån där klo för att hoppas på att man skulle få upp nå gosedjur oså men med min otur så gick det inte haha :( Plus att jag pallade bara typ åka en gång & gå runt en liten stund för jag var lite bakis + sjuk ingen bra kombination hehe :rolleyes:
Hoppas ni hade en toppenhelg!
- Det hade iaf jag bortsett ifrån en del saker!:love:


Kommentarer
Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har!

Jättefin design för övrigt :)



Ta hand om dig, kram!

2012-05-28 @ 18:58:25
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Amanda

Låter som en toppen helg :)

2012-05-28 @ 19:08:29
URL: http://aamandaaslife.blogg.se/
Mathilda

låter som en underbar helg kolla gärna min blogg , ska vi följa varandra via bloglovin?

2012-05-28 @ 20:07:49
URL: http://keilla.blogg.se/
Sandra

Var bor du vart va tivolit ? När det tivolit var i Huddinge på påsklovet var jag där sista dagen i typ 25minuter och åkte en sak två gånger fick en trisslott på godisregnet vann 25 kronor och skit dom vuxna slogs verkligen en vred typ mitt finger när jag fånga en popcorn påse och när jag tog trisslotten blev en snubbe as arg på mig han trampade till och med på min hand. Jag blev lite arga på dom, HAHAH men as kul för jag är lite galen när det gäller sånt!

2012-05-28 @ 21:13:31
sanna

`Vad duktiga dom varpå att dansa:D

2012-05-29 @ 18:30:07
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback