Follow on Bloglovin

Grattis till min älskade syster!

Godmorgon på er älskade läsare!

Vaknade för ett tag sen & har gjort frukost och allt åt hela familjen samt sjungit för min syster som blir hela 15 år idag :D GRATTIS ÄLSKADE DU:love: Så denna dag blir väl bara lugn oså syster ska ju in till byn med sin pojkvän oså, så ska vi fira både henne och mig imorgon eftersom jag fyller år om typ 1.5 vecka också :D

Vad ska ni hitta på idag? & resten av helgen? :)
Syster & jag från en kryssning förra sommaren hih




Kommentarer
Marran

ååh det är så roligt när någon fyller år! Hur mycket fyller du?

2012-06-02 @ 12:30:48
URL: http://marilens.blogg.se/
▲ Mohammedi's™

Grattis till din syster, va gulligt av dig där du gör frukost till hela familjen och sjöng för din syster<3osv.. ;))

2012-06-02 @ 15:36:15
URL: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback