Follow on Bloglovin

Godmorgon!

Godmorgon på er alla fina ! 
 
Jag vaknade för en liten stund sen & håller på med en massa inlägg som jag sparar i utkast - otroligt smart att planera inlägg faktiskt! & ska väl snart göra iordning lite frukost & sätta på kaffe åt mamma & Alex så dom blir lite happy när dom vaknar till liv ;) Fick bli att sova på soffan inatt då vi såg på någon skräckfilm igår & jag är väldigt lättskrämd så soffan & hunden blev mina älsklingar inatt hehe :rolleyes: Aja, nu börjar magen säga ifrån så ska väl göra mig någonting att äta, återkommer senare! Pussis :love:


Kommentarer
F

älskar converse märket, vart har du hittat tröjan ? :D

2012-06-27 @ 13:58:00
URL: http://withawhisper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback