Follow on Bloglovin

Familjemys!

Gokväll på er! Haft en bra dag? Min dag har varit helt okej, lugn & skön som de ska va! Har nyss tjockat i mig lite pizza med ångest om att jag missar Kapten Röd & Takida ikväll :( Dom ska tydligen vara på cityfestivalen i Västerås och jag är inte där.. Menmen, hoppas på fler tillfällen! Ska väl strax slå på en film Försvunnen med familjen minus syster & så blire lite mys som varje kväll! Love to be here :love: 
Kommer bort från alla problem och beskymmer då.. Vad hittar ni på en fin kväll som denna? :D


Kommentarer
Julia Lilje

Hej! :)
Gör du gratis bloggdesigner? Kram!

2012-06-28 @ 21:31:42
URL: http://julialiljes.blogg.se/
Cristy

gör du gratis designer?

2012-06-29 @ 11:47:25
URL: http://cristyys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback