Follow on Bloglovin

Byter tillbaka + Godmorgon!

Godmorgon på er!
 
Har nu bestämt mig för att byta tillbaka till blogg.se då jag känner att jag trivs bäst där & det går mycket snabbare än myshowroom, bytte ju för att blogg.se hade blivit så segt osv men verkar gå snabbare nu när dom gjort om det? :) Dock verkar inte appen funka? :( Men dom fixar väl de med får man hoppas på! Iaf så har jag nyss käkat frukost och ska nu fixa alla bilder & inlägg osv från Turkiet, massa bilder som ska upp därifrån & berätta vad jag gjort där osv, hade det iaf super bra där :D Menmen, hörs snart när det är fixat! Puss sålänge :love:


Kommentarer
Emma

åh den där bilden asso. nu ska jag gå och härma dig;)

2012-06-25 @ 11:47:49
URL: http://randoomm.blogg.se
allibrall

Gud! Fin blogg!
Några frågor till dig:
1. Gillar du att fota?
2. Gillar du djur?
3. Vilka djur gillar du/inte gillar?
4. Vad är din favorit godis?
5.Kan du svara på frågorna i en kommentar på min blogg? :) ♥ Kram!

2012-06-25 @ 11:55:30
URL: http://allibrall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback