Follow on Bloglovin

Mötet gick super!

Mötet gick super bra! & super snabbt för den delen också haha.. ;) Finns iaf stora hopp, ska dock inte hoppas för mycket så jag blir besviken om det inte går igenom, men lite kan man allt hoppas :rolleyes: Tänker tyvärr inte ta upp i bloggen vad mötet och de handlade om än förrän jag vet lite mer! Så ni får allt vänta och ha lite tålamod :D Nu ska jag väl iaf bara chilla & strax laga mat till alla ungar här hemma, dom vuxna jobbar ju så.. 
Vad ska ni göra idag? :D
 


Kommentarer
Madeleine

Hej du skulle inte vilja gö en design åt mig? ;-)

2012-07-09 @ 15:33:15
Sofia

Spännande.

2012-07-09 @ 16:01:27
URL: http://borninmay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback