Follow on Bloglovin

Låt solen hålla i sig!

Godmorgon på er!
Underbart väder ute idag & jätte varmt, bara att hoppas att de håller i sig såhär hela dagen så man kanske kan sola lite granna sen :D Vaknade iaf runt 6 imorse och kunde inte somna om igen (?) Inte kul vill jag lova.. Men kanske lika bra så jag kommer in i att lägga mig tidigt eftersom jag börjar jobba på måndag :) Blev iaf ingen filmkväll igår utan 2 kompisar till mamma & Alex kom hit och drack lite och prata & ikväll om vädret håller så blir det förmodligen grillning :D Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
kaffehörnan

Här rockar tjejen fett där du sitter

2012-07-20 @ 10:28:31
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback