Follow on Bloglovin

Hemma!

Gokväll fina ni! 
 
Nu är jag hemma i Köping efter att ha varit borta i 3 veckor, 1 vecka i turkiet & 2 veckor hos mamma varit otroligt skönt kan jag lova!! :D Har iaf nyss käkat, packat upp lite o sånt och ska nu bara ta de lugnt med lite filmer resten av kvällen, super skönt! Imorgon blire fixa lite på dagen, & sen på kvällen blire party & powermeet med Jennifer ska bli super ;) Kommer bli gal1!! Nej nu ska jag ta och svara på mina kommentarer, är en del haha.. 
Ha en fin kväll babes:love:
 
Bild från tidigare idag, syns väl i mina ögon hur bra jag mår nu? hih



Kommentarer
Ellen

Så himla fin din blogg blivit, gillar verkligen designen :)

2012-07-05 @ 22:41:56
URL: http://ttypisktellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback