Follow on Bloglovin

Godmorgon!

Godmorgon mina fina!
 
Underbarare väder ute idag vilket får upp humöret ännu mer! Igår var det fint men det bara blåste :( Idag blåser det inget & knappt några moln heller så idag jävlar ska jag lägga mig ute i solen & se om man kan bättra på brännan lite ;) Har iaf ätit frukost framför The stig helmer story med mamma nu på morgonen super mysigt! Inte heller kunnat uppdatera förrän nu då vårat internet får fnatt när jag kommer hit & slutar funka ibland :( Nej nu ska jag upp & dra på mig bikinin & lägga mig i solen, hoppas ni har en lika underbar dag som mig :D 


Kommentarer
Johanna

Vad fin header!

Vad är det du dricker till frukost? O'boy?

2012-07-03 @ 13:00:26
URL: http://bridge.blogg.se
kaffehörnan

vad smarrigt

2012-07-03 @ 13:33:27
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback