Follow on Bloglovin

Sick men kämpar på ändå!

Sticker iväg till jobbet alldeles strax, ska bara ta min medicin oså! Ska iaf försöka mobilblogga, men lovar inte att det funkar.. För fundade inte som jag ville igår iaf :( Men det slutar väl ändå med att dom skickar hem mig så jag ser ut haha.. Ser mycket annorlundare ut på bilder, för då försöker jag hålla smilet uppe haha!
I verkligheten så hänger ögonen, jag snorar & hostar hela tiden..
Men aja, nu ska jag sticka, ni får ha en underbar dag, puss!


Kommentarer
feelfashion

Krya på dig!

2012-01-31 @ 08:32:55
URL: http://feelfashion.blogg.se/
Mina awesome foton ♥

bra att du försöker iaf :)

2012-01-31 @ 10:43:32
URL: http://malinsawesomefoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback