Follow on Bloglovin

Pengar rullar in som det ska!

Wihooo!
Klicka precis in på min internetbank (som jag gör varje dag) and guess what? pengar rullar in som de ska, de går bra nu! ;) Jag bara älskar att se den lilla siffran som står där hihi (a) Dock förde jag över 600 till mitt sparkonto eftersom att jag håller på att spara inför Turkiet i sommar! & jag snåla ju med förra sparningspengarna på 300 så det fick bli 300 extra :rolleyes: Annars brukar jag bara spara 300 i månaden! har också 300 som pappa har samt lite lösa pengar!

Någon mer än jag som ÄLSKAR att se siffran utav pengarna?




Kommentarer
Hanna

Så länge det är en bra siffra är de skoj å se den ;)

Snygg blogg du har! =)

2012-01-31 @ 17:21:48
URL: http://hviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback