Follow on Bloglovin

Ett varmt skum bad'

Nu hade jag tänkt att hoppa in i ett varmt skumbad innan det blir för sent & sen mysa ner i min chilladress igen framför tv'n! Vänta på att småbarnen här hemma ska gå och sova så att man kan ta över tv'n här ute i vardagsrummet & slå på final destination ;) Blir en riktig myskväll, sånt gillar jag! :thumbup: Men det är jag väl inte själv om antar jag(?)

Iaf så var svaret på gåtan onödig, lite roligt va? ;)
& den som gissa rätt först denna gång blev denna tjej



Kommentarer
Maria en av norrlands bloggar

Nöjd är man ?

2012-01-30 @ 23:08:15
URL: http://mariaenliten.blogg.se/
Maria en av norrlands bloggar

haha oj jag svara på fel skulle ju svara på gåtan

2012-01-30 @ 23:08:53
URL: http://mariaenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback