Follow on Bloglovin

Home sweet home!

Hej på er!
Har precis kommit hem ifrån skolan typ, eller ah för en liten stund sen & hade egentligen tänkt att dra & träna på en gång.. Men så blev det tyvärr inte :( Pratade precis min låtsasmamma & det är tydligen jätte farligt att träna ifall man inte är helt frisk & speciellt om man har som mig att min medicin jag äter gör så att hjärtat går fortare oså.. Var tydligen inga bra kombinationer för träning :thumbdown: Men får ta & gå ut och gå ist, då rör jag ju på mig lite iaf :D Nu ska jag iaf ta & kolla runt lite oså, ikväll blir det att sova hos älsklingen också, så får se hur det blir med uppdateringen då.. Har iaf några inlägg som ska upp!:)
Är ni också lediga imorgon?

Bilder ifrån tårtfesten i skolan idag ;)




Kommentarer
Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

Mums!



SV: Hehe okej, men är inte du lite för ung för att kunna gå till en tatuerare? :P

2012-02-07 @ 14:47:29
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback