Follow on Bloglovin

Haters gonna hate'


Förlåt, men jag måste avreagera mig och det blir tyvärr på er eftersom att vissa av er är dom skyldiga!
Fyfan men jag klarar inte av det här asså, kan INGEN vara glad för någons skull eller?! Skrev ju att jag var med på aktiva listan osv yeah you know?! Iaf, klart som fan att jag får en kommentar bah
"När jag bloggade på blogg.se så var jag alltid med på aktiva listan :D" So what liksom?! Nu handlar detta om mig och jag skiter fullständigt i om du ALLTID var med på den hor listan. Seriöst? Sen när jag visa massa fina kommentarer som jag hade fått av läsare, då fick jag en kommentar ba "såna där kommentarer har jag också fått" SO WHAT?!

Seriöst lägg ner för i helvete, var glada för min skull och kom inte hit med er avundsjuka/skrytsamhet eller vafan ni försöker med. Shut the fuck up and kiss my middle finger for fuck sake!




©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback