Follow on Bloglovin

Fullspäckad kväll..?

Känns som jag har en ganska fullspäckad kväll just nu ändå haha.. Men det känns alltid så stressigt oså när jag utser veckans bloggvinnarna oså :( Var ju 93 st som deltog denna gång & att meddela 93 olika bloggar om att veckans blogg är avslutad är drygt vill jag lova! :thumbdown: Men ni ska veta att jag är överlycklig att så många deltar ! :D
Iaf så har jag nyss tagit mig ett bad samt meddelat alla att tävlingen är avslutad oså, så nu ska jag svara på lite kommentarer & ta mig någonting att äta!

Vad hittar ni på?



Kommentarer
Fanny ♥

Hej! Fin blogg :)

2012-02-05 @ 20:15:24
URL: http://mffryttarna.blogg.se/
Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Lyx med bad!! :)

2012-02-05 @ 20:47:27
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback