Follow on Bloglovin

Julkalender - Lucka 3

Bakom lucka 3 gömmer sig ett presentkort värt 100:- att handla för på phaxswimwear.se
Man behöver INTE ha blogg för att delta!

FÖR ATT VARA MED OCH TÄVLA SKA DU:
 Motivera varför du vill vinna detta presentkort & glöm inte din mail om du skulle vinna!
 
FÖR EXTRA CHANS ATT VINNA KAN DU:
Följa mig på bloglovin/gilla inlägget HÄR (glöm då inte att säga vilket nummer du blev)
Gilla min fanpage HÄR (skriv då vad du heter på facebook)
Skriva ett inlägg i din blogg/facebook där du länkar till tävlingen ( länka då inlägget i kommentaren )
 
Tävlingen avslutas imorgon kl 19:00!




Vinnaren blev Malingrattis!


Kommentarer
monica lindvall

jag antar att man köper badkläder där?
för jag kan nämligen inte komma in på sidan och kolla just nu :(
jag skulle vilja vinna för det skulle vara perfekt o handla någon snygg bikini innan jag drar till spanien innan studenten!
:)
min mail är: [email protected]
kram :)

2012-12-03 @ 19:13:27
Nicco

Jag är med :)
Min motivering: Jag åker till spanien snart för lite bad och sol så det skulle vara perfekt med en ny bikini då :))

Jag följer dig på bloglovin sen ganska långt tillbaka. JAg har gillat inlägget.
Jag har gillat din fanpage på facebook (Nickolina Banan Karlsson)

2012-12-03 @ 19:20:29
URL: http://lifeofnicco.blogg.se
Tina Norberg

Jag skulle vilja vinna för att det finns såååå snygga badkläder!Vill ha något finare att synas i, i sommar! Så skulle jag vinna så skulle jag bli överlycklig!!!


Jag gillar dig redan på fb (tina norberg)
Följer dig redan på BL (tinanoorberg.devote.se)

Mail: [email protected]

2012-12-03 @ 19:32:24
Rebecka

Åh, helt perfekt tävling eftersom jag åker till Lanzarote över jul och är i ett stort behov av en bikini! Har två-tre stycken som antingen är för små/inte sitter fast eller är trasiga och slitna. Det skulle verkligen vara helt perfekt att vinna ett presentkort eftersom plånboken ekar tom! Jag är därför jättegärna med:)

+följer dig på bloglovin och gillar inlägget som nr. 2:)

2012-12-03 @ 19:39:52
URL: http://fashiontreasure.blogg.se
Malin

Jag ska resa till värmen nu i vinter och vill så gärna ha med mig en fin bikini! Har länge spanat in Phaxswimwear men tycker att det är lite för mycket pengar att lägga på en bikini. Med ett presentkort så känns det ju inte lika dyrt och jag skulle vara så nöjd om jag fick beställa hem en favorit därifrån! :)

2012-12-03 @ 20:31:17
URL: http://maulun.blogg.se
MyzaaN

skulle vara kul att unna sig något extra fint i julklapp :D därfrvill jag vinna :D

följer dig på bloglovn :D

2012-12-03 @ 21:01:43
URL: http://myzaan.devote.se
Sanne

Skulle inte vara helt fel med en ny bikini till semestern efter jul! :)

2012-12-03 @ 22:43:34
Annika - drömmen om 11 barn - nu med julkalender i bloggen!

Jag vill vinna för att jag verkligen komma behöva ny bikini till sommaren, då min lär vara sisådär 10 storlekar för stor ;)

Följer dig redan på bloglovin och blev nr 4 som gillade inlägget.

Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

Kram Annika
[email protected]

2012-12-03 @ 23:15:29
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se
Oliviasphotolife-Julkalender

Jag är med!
Jag har ju växt ur min bikini och behöver absolut en ny tills beachen 2012.
Skulle vara underbart att vinna detta med ett presentkort och inte behöva betala själv. :D

2012-12-03 @ 23:50:38
URL: http://www.oliviasphotolifes.blogg.se
Hanna Björkdahl

JAG ÄR MED!! :D

Jag följer dig redan på bloglovin, och gillar inlägget som nummer 5!
Sen gillar jag även din fanpage sen tidigare!

Kram

2012-12-04 @ 09:29:09
URL: http://hannabjorkdahl.devote.se
Jenny Sjöberg

I september kom äntligen bebisen och i januari är det dags för babysim - inte en chans att jag kommer i mina gamla badkläder tills dess...

2012-12-04 @ 13:10:56
URL: http://jennyjon.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback