Follow on Bloglovin

Julkalender - Lucka 23

Bakom lucka 23 gömmer sig en hel grym tävling! Där jag tävlar ut en fotografering i samarbete med idajosefin.com i fotograferingen ingår 1 timmes fotografering & 5 högupplösta bilder, hur awesome?!
Man behöver INTE ha blogg för att delta!
 
FÖR ATT VARA MED OCH TÄVLA SKA DU:
 Gilla Adara Magazine på facebook HÄR
 Skriv en motivering om varför just du ska vinna denna fotografering & glöm inte din mail om du skulle vinna!
 
FÖR EXTRA CHANS ATT VINNA KAN DU:
Följa mig på bloglovin/gilla inlägget HÄR (glöm då inte att säga vilket nummer du blev)
Gilla min fanpage HÄR (skriv då vad du heter på facebook)
Skriva ett inlägg i din blogg/facebook där du länkar till tävlingen ( länka då inlägget i kommentaren )
 
Tävlingen avslutas den 24 december kl 23:59!

Vinnaren blev Petra Christensen (ingen blogg), grattis!


Kommentarer
Zeinab

Jag är med,
Gillar adaras på Facebook sedan tidigare. Heter zeinab irakien där.

Motivering:
Jag har alltid sett Ida som en förebild eftersom hon är alltid så positiv i bloggen och man lär sig massa grejer från henne. Alla mina outfits, naglar osv har jag tagit som inspiration från hennes blogg. Så om jag vann den här tävlingen skulle det vara awesome att se sin förebild och jag har tidigare sagt till henne, om jag ser henne skulle jag ta en bild med henne men om jag såg henne i en timme skulle jag ta minst 100 bilder haha :)

Följer dig på bloglovin sen tidigare.
Gillat din Facebook, blev nummer 284 :) heter zeinab irakien.

2012-12-23 @ 01:44:44
URL: http://livetsnyheter.blogg.se
Mohammedi

Jag är självklart med. Jag behöver någon som kan fota mig och där jag kan lägga upp bl.a på bloggen, inte så ofta man ser mig själv på bloggen på grund av att jag är inte bra på att ta bilder på mig själv :( , , därför behöver jag en som kan fota mig. Inte bara det utan att ha fina bilder på sin blogg och andra ställen så blir det mycket intressantare som tex ida. Hon är grym på att fota! Verkligen kul att få bli testad o bli fotad av någon för första gången... Sen så gillar jag mode, och kan vara roligt att bli fotad och testa o bli fotad som ''modeller'' hehe. villl såå gärna vinna!
Gillar idas fb förlänge sedan, följer din blogg på bloglovin förlängesedan och gjort alltihopa!! <3:love:

2012-12-23 @ 03:00:42
URL: http://mohammedis.se
lotta hellström

jag skulle vilja vinna denna fotografering och ge den till en väninna som skulle behöva nya pressbilder, de hon har nu är inget vidare.

2012-12-23 @ 06:00:16
stina liffner

Har gillat.
Skulle vara så grymt kul. Mamma tjatar på att få bilder där ag ser glad ut! Skulle bli så glado m jag vann!

2012-12-23 @ 09:17:54
URL: http://stinasmusikhemsida.blogg.se
Angelica - Mamma till Bruce och Bebis i magen

Jag är med! Har gillat sidan sedan tidigare med namnet Angelica Håkansson.

Jag skulle verkligen vilja ta några fina gravidbilder! =)

2012-12-23 @ 10:12:55
URL: http://thestoryofangelica.blogg.se
erica

Jag är med!
Har gillat både din fanpage & adara magazine på FB, och jag heter Matilda Carlsson Tävling.

Jag älskar att bli fotad och har länge drömt om att bli modell. Tänk dig, bära kläder av våra mest begåvade stilikoner, bli stylad av proffs och få leka hur mycketg du vill framför kameran.
Skulle vara som att få min dröm uppfylld, snälla!

2012-12-23 @ 10:51:33
Johanna

Jag har precis startat upp en modeblogg med min en nära vän till mig. Inriktkningen på bloggen är foto och mode, därför skulle vinsten av denna tävlingn betyda otroligt mycket. Om jag skulle vinna skulle jag absolut ha en länk till din blogg i inlägget med bilderna och bloggen har redan många besökare. Jag har gillat dig och inlägget på bloglovin och din fanpage på facebook (jag heter Johanna Gillström), har även gillat Adara Magazine på facebook. Detta skulle betyda otroligt mycket för mig!

2012-12-23 @ 12:17:09
URL: http://www.solsystrar.blogg.se
ELUUS

1. Gillar blev nr 1634 på facebook
2. Jag skulle vilja vinna pga jag aldrig har fotograferats av ett proffs & alltid velat bli modell men är alldeles för kort, så det hade varit super kul att få känna sig underbart vacker.
3. Följer & gillat
4. Gillar din fanpage
5. Delat på facebook. (elin aamour)

2012-12-23 @ 13:22:11
URL: http://eluus.blogg.se
♣ Ida - Hon som föddes med LKG

Jag vill vinna därför att jag gillar att bli fotograferad och det vore roligt att bli fotograferad av en person som är duktig. Och alltid roligt att få lite nya bilder på sig själv som man kan ge bort till någon släkting som gärna vill ha bilder på en, ha på sin blogg osv. Och kul att sedan få berätta för folk man känner och skriva om det på sin blogg :)

Följer dig på bloglovin (vart nr 406) och har gillat inlägget på bloglovin (vart nr 2).
Har gillat Adara Magazine och din fanpage på fb. Mitt fbnamn: Ida Maria Tuolja.

Jag har skrivit om tävlingen här: http://idahtt.blogg.se/2012/december/tavlar-om-en-fotografering.html

2012-12-23 @ 13:49:51
URL: http://idahtt.blogg.se
Michaela

Gillar på facebook: Michaela Lindh
Jag skulle vilja vinna för att jag aldrig har varit med på en fotografering förrut och skulle gärna vilja ha en ny profilbild och kanske någon bild till bloggen min. Skulle vara en häftig upplevelse :)

2012-12-23 @ 15:47:39
URL: http://mindh.devote.se
MissLie - Fucked up

Jag är gärna med. Jag gillar redan sidan på Facebook. Mitt namn på Facebook är Nathalie MissLie Sundin. Jag skulle vilja vinna för att det är kul att ha bilder på sig själv så man kan titta på i framtiden.

2012-12-23 @ 16:01:04
URL: http://www.misslie.se
nathalie

Jag är med! Jag gillar adaras sedan jätte länge - hennes blogg är super!

Jag vill vinna för att jag ända sedan jag var liten så har jag velat bli fotograferad och se vart det leder, men aldrig tagit modet till mig. Men nu, nu har jag bestämt mig för att göra det. Jag är med!

Har alltid fått positiv kritik om att jag är lång, fast jag själv inte riktigt känner mig trygg i det. Men kan ju vara så att långa ben passar bra till när man är modell? Ingen aning. Men vill iallafall supergärna vinna :)

2012-12-23 @ 16:18:00
URL: http://www.naxo.blogg.se
Evelina

Jag har gillat på facebook, jag skulle gärna vilja vinna denna fotografering för att det skulle vara väldigt roligt, jag gillar själv att fota och skulle gärna vilja bli fotad av nån som vet hur man tar fina bilder :D

2012-12-23 @ 17:46:52
Petra Christensen

jag gillar Adara Magazine på Facebook och din fanpage; alias Petra Christensen. Jag följer dig på bloglovin men vet inte hur man ser vilket nummer man fick?? Jag har även delat tävlingen på Facebook.

Gravidkilona är äntligen borta och ett foto skulle vara så otroligt kul,
men vi får väl se hur man ser ut efter jul! ;)
Roligt hade varit och få en riktigt fin bild på mig och lille Frej,
så ni håller jag alla tummar och tår för mig! :)

2012-12-23 @ 18:30:57
Linda

gillar hennes fb sida :)
@ Linda Caroline Linnros
jag har alltid älskat att vara i rampljuset men aldrig blivit fotograferad på riktigt , skulle vara underbart!

2012-12-23 @ 20:21:16
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Anni

Jag har länge velat ha en fotografering men har aldrig fått en sån chans och har inte heller varit tillräcklig självsäker. Jag skulle väldigt gärna vilja prova och vill ha ett foto-minne eftersom jag har nyss fyllt 20 år.
följer och gillat! nr3

2012-12-23 @ 20:35:01
saga påhlsson

Jag är med och vill vinna för att det skulle vara kul med lite nya och fina bilder på barnen! :)
Följer dig redan på bloglovin och blev nr 3 att gilla inlägget.
Gillar dig på fb (saga påhlson)

2012-12-23 @ 20:37:26
URL: http://emiliasmor.blogg.se
Karolina

Jag har gillat Adaras magazine på facebook och din facebooksida också, plus att jag nu följer dig på bloglovin' (som nummer 407). Mitt namn på facebook är Karolina Borg.

Jag är väldigt intresserad av mode och styling och är inne på modellspåret. Jag är ganska kort och måste alltså kämpa hårdare än andra för att komma till målet. Därför skulle det här vara en underbar chans att öva, samtidigt som man får underbara foton som man kan ge bort till nära och kära.

2012-12-23 @ 20:39:50
URL: http://karolinaborg.blogg.se
Sanna

Jag är gärna med och tävlar, och skulle gärna vilja vinna detta pris då jag önskar lite fina och professionella bilder på mig och dottern. Ett extra plus är givetvis att få träffa fina Ida.

Gillar hennes FB sida sedan tidigare (Sanna Kaakinen).

Följer dig på bloglovin sedan tidigare och har gillat inlägget som nr 5.

Gillar din fanpage på FB (Sanna Kaakinen) sedan tidigare.

Kram Sanna

2012-12-23 @ 21:43:34
URL: http://mammasvardag.se
monica

Jag har gillat adara magazine, gillat dig på fb sen innan..heter monica lindvall där :)
Gillat på bloglovin :)
Jag vill vinna för att jag älskar att bli fotograferad och för att jag har inga nya foton på mig själv :) skulle vilja ge bort ett snyggt foto på mig till min mamma ^^
Kram!

2012-12-23 @ 22:52:59
URL: http://monicaalindvall.devote.se
Saga

Hej! Har aldrig modellat innan och tro faktiskt inte jag är vidare vacker framför kameran om jag ska vara ärlig. Men hur kul skulle det inte vara att prova på att vara fin?

Att stå framför kameran och åtminstonde låtsas att man kan :P

Sen så är ju dina bilder sjukligt fina så om det är någon som skule lyckas få mig fån på bild är det du!

KRAMAR SAGA

2012-12-23 @ 23:34:19
URL: http://faci.blogg.se
Anonym

* och Ida såklart!

2012-12-23 @ 23:37:39
Linnea

Gillar på facebook!

Jag är med och vill vinna för att jag skulle vilja ha några professionella bilder på mig själv. Som jag är nöjd med, för när jag tar bilder på mig själv blir jag aldrig nöjd med bilderna..

2012-12-23 @ 23:50:16
URL: http://littlemslinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback