Follow on Bloglovin

Julkalender - Lucka 18

Bakom lucka 18 gömmer sig en jätte gullig cute as a doll necklace pink från youtopia.se 
Man behöver INTE ha blogg för att delta!
 
FÖR ATT VARA MED OCH TÄVLA SKA DU:
 Gilla youtopia på facebook HÄR
 Kommentera med ditt bästa julrim om just det här halsbandet
 
FÖR EXTRA CHANS ATT VINNA KAN DU:
Följa mig på bloglovin/gilla inlägget HÄR (glöm då inte att säga vilket nummer du blev)
Gilla min fanpage HÄR (skriv då vad du heter på facebook)
Skriva ett inlägg i din blogg/facebook där du länkar till tävlingen ( länka då inlägget i kommentaren )
 
Tävlingen avslutas kl 23:59 ikväll!

Vinnaren blev Saga Påhlsson, grattis!


Kommentarer
saga påhlsson

med denna runt min hals
är bussresor inga problem alls
om dotter börja skrika sådär
är det bara att ta fram den här
då blir hon genast nöjd
och bussresan blir en fröjd!

Gillar även på fb :)

2012-12-18 @ 00:25:11
URL: http://emiliasmor.blogg.se
Mirjam

Jag är med, gillar youtopia på facebook. :-)

Jag är verkligen inte bra på rim och sånt, men försöker..

Jag skulle så gärna min hals med detta smycka,
det vore en lycka
för denna dockan är så speciell och fin,
i rosa, rött och blått
och i ett ovanligt litet mått
Jag skulle bli så glad om jag detta fått.

2012-12-18 @ 06:06:58
URL: http://evit.blogg.se
lotta hellström

Kanske kan du någon chocka
när du kring din hals bär en docka
Men jag vet att gillar det unika
och att din stånd punkt aldrig ger vika
Så bär denna lilla tjej
hon kommer att bli din turgrej:love:

2012-12-18 @ 06:30:29
Sanna

När det är vinterblir det jul - det tycker jag är kul.
Ett halsband skulle inte skada - djävulen bär prada.
Om jag det vinna - skulle jag lära mitt barn att simma.
En natt i december - vem vet vad som händer?

2012-12-18 @ 10:22:13
Sarah Axelsson

En rolig present att få i sin socka, vem önskar sig inte denna docka.
blev 393 på bloglovin :)

2012-12-18 @ 12:44:29
URL: http://sarahaxelsson.bloggplatsen.se
Annika - drömmen om 11 barn

Jag är med och tävlar

Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)
Julrim:
Om du inte har nåt att göra,
viskar denna i ditt öra.
"Lek med mig är du snäll,
så kan vi sova gott ikväll"

Följer dig på bloglovin, blev nr 2 som gillade inlägget
Gillar din fanpage (Annika Nilsson Pettersson)
Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/december/linnhahne-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13.html#comment

KRam Annika
[email protected]

2012-12-18 @ 14:54:16
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se
Titti skarp

hej
har följt alla stegen
gillat och delat på fejjan
rim: påminner mig om en söt liten sak jag hade som barn
med denna kan jag bära runt min hals och få uppleva barnakänslan jag hade då den försvann hos mig som barn
Titti skarp

God-Jul

2012-12-18 @ 15:10:02
erica

Vill du ha en liten docka?
Ja, så liten att den får plats i din socka?
Med håret så gulligt i lockar
Den dina högsta förväntningar nockar

2012-12-18 @ 17:29:19
Isabell Angelhammar

En docka som halsband är alltid bra.
Den är som en liten vän som man alltid har.
Den har fint uppsatt hår och ibland jag får.
Denna vill jag gärna vinna annars kommer halsbandet att försvinna.

2012-12-18 @ 23:22:37
URL: http://bellaslife.blo.gg
Isabell Angelhammar

Edit: Blev nummer 394

2012-12-18 @ 23:25:07
URL: http://bellaslife.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback