Follow on Bloglovin

Städat, duktig chey!

Hola på er!

Sorry för den urkassa uppdateringen men har inte haft ork & sen har jag helt enkelt inte kunnat, var upptagen igår kväll & varit upptagen fram tills nu haha.. Dock var jag tvungen att dra Veckans Blogg vinnarna för att jag skulle egentligen gjort det igår men då sov jag så :) Aja! Har iaf fixat lite till i designen som ni kanske ser? ;)

Anyway! Har nyss städat på rummet & är helt förvånad över mig själv att jag ens orkade.. Jag är tjej men jag lovar jag är nog den grisigaste tjej som finns för jag har jämt stökigt & skitigt på mitt rum och grejer, och jag ORKAR INTE ta reda på skiten, palla städa liksom..? Men nu tog jag tag i det iaf för ja ni skulle inte trott de var en tjej som bodde här inne på rummet om ni hade sett hur grisigt det var hahha.. :rolleyes:

Håller iaf på att vädra ut på rummet nu & har bäddat rent & grejer också så kommer bli super skönt sen för hade tänkt att lägga mig i ett bad strax & kanske fixa naglarna om jag orkar!
För imorgon börjar skolan igen, ganska skönt ändå enligt mig själv.. ;)




Kommentarer
Karro

Allt bra? :D

2012-04-09 @ 18:56:14
URL: http://kkaarrrroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback