Follow on Bloglovin

Skriver av mig'

Med tanke på att detta är som en öppen dagbok för mig så behöver ni inte klaga på vad JAG skriver eftersom att det är MIN blogg och det är ingen annan än jag som kontrollerar den.

Jag känner att jag måste skriva av mig någonstans just nu & det får helt enkelt bli på bloggen.. Tvivlar på att någon ens kommer orka läsa detta men jag har så många känslor som måste ut och bloggen är som sagt som en öppen dagbok för mig som jag äger för att kunna skriva, så ja..


Iaf.. En sak fattar jag inte, att en människa kan göra allt för att förstöra för någon genom att gå ut med en jävla lögn. Seriöst, jag hade precis börjat bli lycklig igen, kunnat le ett äkta leende.. Jag hade precis fått min älskade m in i mitt liv igen.. & då kommer en jävel in och sprider att jag varit otrogen?! seriöst, hur jävla idiotisk får man vara?! Jag skulle ALDRIG och då menar jag ALDRIG kunna vara otrogen, det är det värsta jag vet, hatar såna personer & jag har liksom inte ens samvete till att knappt skriva en flörtgubbe till en kille när jag har pojkvän?! Hur F*N ska jag då kunna gå och vara otrogen genom att strula med ett äckel?!


Seriöst, tänk er ryktet om att vara otrogen & den ni älskar mest av allt tror inte på dig, utan den tror på det där äckliga ryktet. Kan ni förstå hur äckligt dåligt man mår utav det?! ;( Och det äcklet som går runt och ljuger, går liksom till m's as bra polare som han aldrig snackat med innan och säger det, vafan skulle han göra det för om det var sant?! Då skulle han förfan gått direkt till M.. Eller har jag helt jävla fel?!
Det här gör mig så äckligt arg, för förstår verkligen inte hur människor, liksom människor kan vara såna svin & göra allt för att förstöra för någon?! Till & med gå ut och ljuga om att man varit otrogen liksom?! ALLA som känner mig vet att jag ALDRIG skulle vara otrogen, ALDRIG..


& sen en sak förstår jag inte, jag är inte ens 17 år än men jag har varit med om mer än folk kan tro, mitt liv började rasa redan vid 14 år. Är det så en tonåringsliv ska vara?! 2 månader efter att jag fyllt 14 år så blir jag våldtagen av en kille som då var min kompis och som jag trodde jag kunde lita på, men tack för det ditt äckel. I den våldtäkten så blev jag också av med min oskuld, är det så det ska gå till?! Är det en sån jävla värld vi lever i?! Isf kan jag säga att då vill jag inte leva i den världen. Jag blev en idiot efter det där. Jag började ligga runt för att typ "skada" mig själv eller vad man ska säga, ni kan inte förstå ni som inte varit med om det. Men jag mådde så dåååligt så det är sjukt.. Mitt liv förstördes vid 14 år.


Den killen fick mig att må så dåligt och göra så många misstag så jag har till och med haft självmodstankar.. Tänk er att en människa kan förstöra ens liv sådär?! Och ja jag anmälde denna kille 1.5 år efter händelsen, jag vågade inte tidigare & nej han åkte inte dit, fanns inga bevis trots att jag hade vittne till ett sms han skrivit som kan visa att han gjorde det & ett vittne som såg att jag följde med honom hem. Men vill ni veta något sjukt?! Dom förhörde aldrig vittnet som såg mig följa med honom hem, svenskarättssystemet kan dra någonstans där solen inte skiner.


Det finns en kille som fick mig att må bra och hitta mig själv igen, & det är m, & ja alla vet förmodligen vem det är, Marcus Lundström. Så som jag känt för honom och en så snäll och underbar kille har jag ALDRIG i hela mitt liv mött. Jag kan lova att jag lät som alla andra tidigare "Killar är svin" Marcus visade mig motsatsen. Han fanns där för mig, i vått och tort. Han torkade mina tårar & han fick mig att stå på egna ben igen, han fick mig stark. & nu på grund av det där äckliga falska ryktet så har jag förlorat honom, jag har förlorat min andra halva. Han som alltid fanns där, han som fick mig att känna mig trygg. För jag lovar, när han höll om mig så var det som tiden stog still, ingenting annat betydde någonting, jag var inte rädd längre. Inte med han..



Jag tycker jag fallit för många gånger för att hittas på botten igen.. Precis när jag mår bra.. Jag orkar inte ta det igen.. Men det är väl som folk säger, man är inte svag för att man faller, jag är så jävla stark för jag har rest mig varenda jävla gång.. Det här trodde ni inte om mig va? Bara för att jag lerbilder så betyder det inte att allting är bra, ingenting just nu är bra faktiskt. Just nu har jag förlorat allt. Jag har precis förlorat min värld.



Kommentarer
josefine ♔

åh gud stackareee :(

2012-04-05 @ 19:51:17
URL: http://jjjoosefinee.blogg.se/
Cynthia

Stackarn, va hemskt! åh gah jag hatar sånna omogna människor som går runt o säger lögner om nån som de tror har varit otrogen mot nån annan osv! De vet väl ingenting o fattar inte vrf de vill komma på massa saker som inte är ens sant! Tkr det e astaskigt :C M.L. måste väl kunna lita på dig också och inte få bara höra från en person (alltså på den idioten) :o om han inte gör det då är det kanske bra om dina kompisar pratar med honom också. Annars träffa båda M.L & den personen tsm o bevisa vem det är som ljuger, Låt han se vem som har fel! Du ska inte ge upp gumman!<3

2012-04-06 @ 00:34:21
URL: http://fiirefliiez.devote.se
Louise - Flyttar till Turkiet

hoppas allt löser sig för dig gumman !

2012-04-06 @ 10:32:38
URL: http://exoticious.blogg.se/
▲ L I N D A

Fy helvete vad hemskt..

Hoppas det löser sig!

Om du behöver prata av dig kan du alltid snacka med mig. Även om du inte känner mig så bra, knappt nåt alls liksom. Men ändå..

Det kommer bli bra Linn ♥

2012-04-06 @ 15:22:59
URL: http://xiaos.blogg.se/
flipson

herregud :o

du är stark! du klarar det här!

2012-04-06 @ 19:55:27
URL: http://flipsons.blogg.se/
ronja

Jag som tyckte ja hade de jobbigt.. shiit, stå på dig tjejen! sånt här är du inte värd!! Ser att du har läsare runt dig som bryr sig.. glöm inte de !! Låt inte nån idiot få förstöra DITT liv. Du är himla stark! ge inte upp tjejen, de är det sista du ska tänka på!



Kramisar!

2012-04-10 @ 22:06:25
URL: http://rronjamolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback