Follow on Bloglovin

Ren & fräsch Linn!

Gokväll alla fina!

Jag har precis badat & satan va skönt det var.. En upplevelse alltså! Och jag längtar som fan tills jag får lägga mig i min sköna & renbäddade säng nu också! Kommer bli så underbart & fantastiskt skönt ! :rolleyes: Nu ska jag iaf fixa naglarna & sen blire nog BB om jag orkar hålla mig vaken & sen min älskade säng för att tagga skolan imorgon! Men jag återkommer lite senare med hur naglarna blev oså! Älskar långa naglar hehe.. ;)

Har ni haft en bra påsk då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback