Follow on Bloglovin

Påväg hem

Hola!

Förlåt för den kassa uppdateringen men det är så mycket skit som hänt nu osv så har helt enkelt inte haft någon lust alls till att uppdatera.. Känns som att allt dåligt händer just nu :( när jag precis börjat bli lycklig igen så är det alltid något som ska förstöra.. Men det sägs ju att det bara är avundsjuka som sprider falska rykten för att få se en sjunka.. Tycker jag har varit på botten för stor del av mitt liv.. Börja redan gå under vid 14 års ålder p g a en sak.. ;(

Aja ska sluta klaga till er som faktiskt läser min blogg men har den ju för att få skriva.. Så kommer förmodligen komma ett inlägg då jag skriver av mig ikv, kan behövas!
Iaf så sitter jag på bussen påväg hem till Köping nu, världens mensvärk har jag också INTE okej.. Glömde ta Ipren innan jag drog också, mindre okej :( men ska iaf möta upp Susanna på stan för en fika och pratstund, passar bra nu då jag tror hon och jag har en del att prata om! Känns som hon är den som förstår mig bäst just nu :love:

Men uppdaterar er senare, ha det bäst sålänge och glad påsk på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback