Follow on Bloglovin

Jobbig dag..

Hola på er allihopa!

Kan lova er alla att denna dag har varit cp jobbig.. Haft sammanlagt 3 prov idag, fan rekord när man egentligen endast får ha 2 prov i veckan haha.. :o Var iaf 2 nationella och ett omprov och kan ju säga att omprovet kan bokstavligt talat DRA ÅT HELVETE! Dom 2 nationella gick hyfsat bra iaf, bättre än jag förväntat mig haha ;)

Iaf så blev de plugg dag igår osv så därför blev det ingen mer uppdatering, men idag ska det nog bli en del skulle jag tro! :) Funderar också på att börja satsa på bloggen igen, då har jag ju ändå någonting att fokusera på.. + att mamma frågar hela tiden hur det går med bloggen osv haha ;) Blir nog så, då har jag något att göra om dagarna + så kan jag fokusera lite mer på det än att gråta.. Får ju ut en hel del känslor på att skriva också :)

Har ni haft en bra start på veckan då?



Kommentarer
Catarina Jonsson - Foto och Bloggdesign

Jag hör för mig att vi fick ha 3 prov i veckan högst.

Men sen hade jag tonvis med läxor, uppgifter, redivisningar vid sidan om. Sjukt!

Glad att jag slipper det nu.

2012-04-24 @ 15:09:44
URL: http://catilous.blogg.se/
Patricia♡

Fy, jobbigt med så mycket prov.

2012-04-24 @ 16:16:08
URL: http://patriciac.blogg.se/
martina

hej! allt bra? :)

2012-04-24 @ 16:19:59
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback