Follow on Bloglovin

Fredag den 13 is over'


Godkväll/godnatt(?) på er!

Förlåt för den urkassa bloggningen idag, vet att jag bara gjort ett inlägg men hänt massa så varit på dåligt humör och allting, en kass dag helt enkelt så då la jag tyvärr bloggen åt sidan :( Menmen, nu är Fredag den 13onde över iaf och man är på lite bättre humör vilket är toppen haha ;) Dock cp trött så blir nog sova strax..
Hade ni tur/otur idag?

Iaf så kom syster hit idag så vid halv 11 typ så drog hon och jag till donken & tjocka i oss lite nattmat måste ju vara det bästa som finns haha ! :D Sen kom vi hem för inte så jätte länge sen & resten av dagen/kvällen har jag ba chillat & tagit det lugnt! Otroligt skönt kan jag lova :) Nej, nu ska jag ta & lägga mig och slå på tv'n så jag somnar någon gång! Är verkligen olagligt trött haha, not ok! Hoppas ni haft en bra dag alla fina, puss:love:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback