Follow on Bloglovin

Finally finish!

Nu är jag äntligen klar med att ha skrivit av ALLT jävla skit haha.. Tog ju fan flera timmar?! :o Aja, skönt att ha det gjort nu iaf ;) Så nu ligger jag i sängen & är vrålhungrig, funderar på att kanske göra iordning lite nudlar, eller om man ska orka vänta tills dom andra kommer hem & ska göra mat haha :rolleyes: återstår att se ;)

Nu ska jag väl iaf bara ta de chill som alltid & tagga inför nationella uppsats i svenska imorgon, känns inte okej att sitta i 3 timmar & skriva, skrivkramp.se haha.. :( Aja, nu ska jag läsa lite bloggar oså! Hare bäst sålänge:love:



Kommentarer
Emmy (whitesnowman)

Usch för skrivkramp.. Hoppas det går bra iaf ^^

2012-04-25 @ 17:07:38
URL: http://eeemmylam.blogg.se/
sandra

Hej! Fin blogg, allt bra med dig? :)

2012-04-25 @ 17:27:15
URL: http://sheys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback