Follow on Bloglovin

Tired!

Det blev ingen mer uppdatering igår p g a att jag var så otroligt trött.. När jag kom hem från praktiken så tog jag mig bara ett varmt bad & sen somnade jag innan 10 haha! Vaknade igen vid 11 & förflyttade mig bara till sängen, så ja jag är skapligt trött idag trots att jag la mig så pass tidigt :o Menmen, nu har jag iaf kommit hem för ett litet tag sen! Hade praktik från 07:30-11:00 så svängde jag förbi pappa och hämtade en sele + koppel till katten så ska se vad hon tycker om de så hon får komma ut lite :) Annars blire bara lugnt idag! 
Vad ska ni hitta på?


Kommentarer
miriam

resten av min kväll ska jag nästan bara ta det lugnt!
fin blogg du har :D

2012-11-06 @ 18:10:57
URL: http://skarinmiriam.bloggplatsen.se
monica lindvall

fin du är!:love:

2012-11-06 @ 18:32:42
Hannah

Fin Bild!

2012-11-06 @ 18:35:20
URL: http://sweetnezz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback