Follow on Bloglovin

Tired girl

Godmorgon på er!
Det blev ingen uppdatering igår p g a att jag somnade kl 6 på morgonen och skulle vara i skolan kl 09:45.. Vi hade ju öppet hus från 10-13 så var där, tog lite blodsocker/HB-värde på folk, gjorde lite venprover som gick förvånansvärt bra för en gångs skull! Fått blod kanske 1 gång förut igår fick jag det hela tiden hehe ;) Anyway så när jag kom hem så var jag fruktansvärt trött vilket kanske är kanske förståligt(?) Så låg i sängen heeeeela dagen och kollade på oth avsnitt! Och det är även så jag kommer tillbringa denna dagen! Är så tråkigt höstväder så ska bara ta mig lite frukost & sen lägger jag mig ner i sängen igen och kollar oth hehe :) Vad ska ni göra idag?



Kommentarer
LILITH - boktokig mamma med Borderline

Jag har fixat lite hemma och nu ska jag slänga mig i soffan och läsa tills det är dags att fixa middag om några timmar.

2012-11-18 @ 14:28:05
URL: http://lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback