Follow on Bloglovin

Många frågor om vinnaren..

Nu gör jag ett inlägg om detta p g a att jag får så pass många frågor angående vinnaren av smyckestävlingen.
 
Iaf så utser jag alltid vinnaren i tid som de står i inlägget (om inte internet krånglar eller jag ligger dödssjuk) men ni förstår(?) Är inte som andra som kan dröja på tävlingarna osv, tycker själv det är cpdrygt om man deltar i en tävling som det inte står avslutningsdatum i. Så jag skriver ALLTID både datum OCH tid för att ni ska veta det. Och jag meddelar även alltid deltagarna när tävlingen är avslutad genom att kommentera era bloggar. Men jag har varit dålig på det här att det faktiskt är ni som inte har blogg som deltar också & då blir det ju svårt för er att veta :( Men jag ska bli bättre på att skriva ut det när jag har någon tävling, & då kommer jag att skriva ut det på min fanpage så för er som är med & tävlar och inte har blogg, gilla den så skriver jag ut där när jag dragit vinnare i mina tävlingar, blir de bra? :) Men som sagt, vinnaren kan ni hitta i tävlingsinlägget !
 
Kan även ta upp varför jag skriver ut vinnaren i tävlingsinlägget & det är därför att jag tycker det är ganska onödigt att göra ett NYTT inlägg endast för att berätta en vinnare av en tävling, vinnaren kan lika bra utses i själva tävlingsinlägget, tycker själv det är bättre + att det har fungerat under alla tävlingar som jag har haft :) Menmen! 
 
Klicka på bilderna/länkarna för att komma till respektive
 
Tävlingsinlägget (där ni kan se vinnaren utav tävlingen)
 
Min fanpage (så ni även kan se när vinnaren har utsetts där)


Kommentarer
Elin

Jätte fin blogg!:-)

2012-11-03 @ 00:16:57
URL: http://elintjernells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback