Follow on Bloglovin

Hemma + min gårkväll!

Tjo på er alla! 
Nu är jag äntligen hemma igen, super trött verkligen.. Men har varit en händelserik dag! Var lite panik när man kom dit imorse p g a att det hade hänt en sak, sen när vi skulle gå och tända ljus på kyrkogården så hade de börjat brinna i en ljusgrej så brandkåren fick komma osv, kaos helt enkelt.. :( Menmen, blev iaf bowling med pappa, Linda, Robban & Krille igår + någon cider riktigt trevligt faktiskt! Dock inte lika trevligt när jag skulle upp till praktiken imorse, tur ipren finns säger jag bara..! :rolleyes: 
 
Men nu ska jag iaf städa undan lite här hemma + göra iordning lite käk! Sen blir det mys resten av kvällen, fick ledigt imorgon för att jag ska vara med på höstfesten ist så blir myskväll framför film med lite gottis :) 
Vad ska ni hitta på ikväll?



Kommentarer
LILITH - boktokig mamma med Borderline

Jag och Maja har haft pizzakväll och tittat på Harry Potter och hemligheternas kammare.

2012-11-03 @ 19:09:20
URL: http://lilith.se
Lovisa

Jag var också där när det brann, haha. Det var lite kaotiskt ett tag... Jag såg dig, tror jag. Du hade röd jacka va? var läskigt när det brann sådär.. Haha. Kram!!

Svar: Ja det var de verkligen.. Jaha va roligt, ja det stämmer bra det! :-) Kram!
linnhahne.blogg.se

2012-11-04 @ 17:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback